Post by acmoulelerec on Feb 11, 2022 7:39:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ 2 Player games : the Challenge ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 2 Player games : the Challenge IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser flere primogems ▞▞▞
▞▞▞ 2 Player games : the Challenge 2022 version ▞▞▞
Disse spillene er skikkelig rigget, du har ingen sjanse til å vinne noen av dem
Og jeg tror det er forskjellen mellom og kroppen vil hjelpe
Hvis du har tid til å drepe, eller en venn å underholde, er dette spillet en fin måte å en eller begge! Spillet er flott med alle slags spill å spille. De har nylig lagt til premium-spill, som koster penger, eller en annonse. Noe som er litt irriterende, men forståelig siden det ikke er for mange annonser i spillet. Totalt 5 stjerner
For mange annonser, halvparten av spillene gir ikke mening som tanker, der kan du stå på ett sted og hvis du holder nede skyteknappen vil du ikke miste, det er ikke et 2-spillers spill, det er et offline spill.. Noen spill som racing er det dumt fordi hvis motstanderen vår får 1 poeng før du taper automatisk. du vil ikke kunne nå ham. Noen ganger reagerer ikke kontrollene som ling pong-spillet. Jeg setter pinnen min til å slå ballen, men den går videre eller hva som helst.. Vil ikke anbefale spillet..
Fint, men hvis du spiller to spillere er det ikke plass så prøv å vente på en TV som du kan bruke som berøringsskjerm takk
Det er et bra spill, men det trenger ny oppdatering
CPU'en er god i hvert spill, det skal være en enkel normal og vanskelig, så det gjør spillet urettferdig, vennligst fiks det takk for din tid
Jeg liker spillet veldig godt, men det har veldig mindre spill
Memory Puzzles-Brainteasers- The Memory Puzzle brain teaser lets you play three challenging games with a single application! Memory Puzzles-Brainteasers- Memory
Det var ok fordi du bare får spille én runde.
Problemer: 1. Når vi får flere poeng enn datamaskinen vil det være raskere enn oss hvorfor ?? Det er feil . 2 . Joysticken er veldig dårlig. Vennligst forbedre spillet ditt .😐😐
Veldig fin app jeg så noen annonser er der, men hvis du holder den i frakoblet modus kommer ingen annonser tq
Datamaskinen er rigget. Jeg bestemte meg da for å se om jeg til og med kunne slå datamaskinen i tanker. Jeg prøvde 10 ganger og hver gang, nei. Men dette spillet er veldig søtt og godt laget, det kan bare gjøre datamaskinen litt mindre vanskelig.
Her er en komplett liste over hva oppdateringen gjør: * Feature – Higher values for Bodycount mode. Players can now create games with 5, 10, 15,
Veldig veldig dårlig spill, jeg har aldri spilt denne typen spill. ... Når jeg spiller dette spillet med denne datamaskinen, spilte boten som en proff.......😬😬😬😬😬😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡 Hvorfor alltid bot vinne. det virker som spillutvikleren kontrollerer boten som en hcker ..og spillere er alltid tapt....... Min erfaring er at dette er et dårlig spill og bare å kaste bort tiden min. ..😑😑😤
slots ... tasker для андроид скачать бесплатно скачать mx player 1.7.10 для
ウエストガンファイター - West Gunfighter アクション kia
Utrolig og det fungerer av fline
Det er bra, men det er for mye annonse og 2 rejoin er datamaskin ikke spille frilly
Lucky Hokey
Spillet når det er 2 spillere er litt buggy, men roboten er HORIBBEL, ikke for å være slem, men seriøst, roboten bruker samme strategi i sjakk slik at du kan slå den i 3 trekk, i slange vil den alltid vinne på hardt selv selv om DET BRUKER DE SAMME NØYAKTIGE BEVEGELSENE SOM SPILLEREN. Og er over alt dårlig.
Alt i alt bra, men fant en feil I ping pong-spillet når du spiller mot cpu(A.I), hvis du slår ballen i full fart mot ekstremt venstre eller høyre. Motstanderen (cpu eller ai) går glipp av det hver gang uansett hvor hans posisjon er, det bør fikses!!!
når vi velger hardt, bør spillet få AI til å spille hardt, ikke du lager feil og får oss til å tape uten noen rimelige grunner, og det bordtennisspillet er så uspillbart at hvis vi beveger racketen, beveger ballen seg også i følgende retning.
Det nye fargevalget og det hvite temaet er veldig skarpt og det gjør vondt i øynene. Hatet oppdateringen av det nye utseendet. Gamle farger var så fine. Vennligst ta den tilbake.
2 Player games : the Challenge Arkadne igre ognx
I et av spillene må du ikke gjøre en feil. Dette er greit, men med en ai det suger siden en ai ikke gjør feil. Det er ingen enkel modus. Dette er en bare fordi hvis det ai. Det er ikke bare dette spillet det er andre til.
2 Player games : the Challenge आर्केड गेम yfu
Spillet versus hard AI i airhockey er umulig å vinne. Løs det
Morsomt 2-spillerspill du kan spille når du kjeder deg noen ganger, det er litt feil, men generelt sett et bra spill
Games/Trivia - Top App Store Rankings for iOS - Sensor Tower
For mange annonser etter hver avspilling
Det er underholdning jeg liker det og disco battle er bakwas
Fint spill skulle ønske det hadde flerspiller med stemmechat slik at vi kan spille det langt borte, god idé
Hvorfor i sjakkmodus, når noen sjakkbrikker går forbi på baksiden av sjakkbrikkene, vil den spise/overta brikkene? Jeg tror ikke denne regelen ikke eksisterer i det virkelige liv.
Ikke noe nytt spill på flere måneder til tross for å være godt over det installerte målet. Annet enn det er det flott.
det første appikonet var veldig attraktivt, men det ser bare ut som et kjedelig
Dette spillet er kjempebra, det har mange alternativer, og det er mest for 7 og oppover!
Dette er en fantastisk app! den har alle slags spill som er morsomme å spille med venner! Klart at AI i dette spillet er ganske vanskelig å slå, du må bare øve på spillet, så blir det en bit av kaken. Men etter at de la til betalte funksjoner som tillegg og et premiumspill, ble det bare verre. Så nå ble ikke spillet like morsomt med tillegg til hvert spill, noe som irriterte meg. Bortsett fra det, anbefaler jeg til alle som liker minispill! (& legger til)
2 Player games : the Challenge Árkádjátékok gmhs
Flott spill moro å spille med venner og familie. Jeg elsker hvordan det er moduser
Denne appen pleide å være så bra. Flere kreative spill, gratis uten annonser, konstant oppdatering osv. Men det går nedover bakken. Nedlastingsantallet har allerede nådd målet, men det er fortsatt ingen oppdateringer på flere måneder. Annonser er ofte synlige etter å ha fullført et spill. Det er til og med et premiumspill som må betales. Det blir bare verre.